Skip to content Skip to footer

Matas - Sådan bruger Matas datadrevet gap-analyser og AI i deres content strategi

Brief info

Sådan bruger Matas datadrevet gap-analyser og AI i deres content strategi

Speaker: Christoffer Emil Heisel, Matas
Niveau: Øvet, men begyndere vil også få noget ud af det.
Key Takeaways

Få indsigt i hvordan Matas bruger data-drevne gap analyser og AI i deres content strategi.

Christoffer, Matas SEO-manager, vil afsløre de ranking faktorer, som Matas fokuserer på nu, og hvordan disse har bidraget til hurtige og effektive resultater på et af Danmarks stærkeste domæner.

Christoffer deler konkrete taktikker og metoder, der har ført Matas til markedsledende position. Vi diskuterer også udfordringer og løsninger undervejs. Du vil få værktøjer og inspiration til at forbedre deres online synlighed.

Om Christoffer Emil Heisel

Christoffer Heisel er SEO-manager hos Matas, hvor han med sine innovative SEO-strategier har bidraget til virksomhedens fremtrædende placering i søgemaskineresultater de seneste to år. Før sin tid hos Matas, arbejdede han som Lead SEO-Consultant i et bureau.