MASSER AF TRAFIK: Nøglen til sorte tal (UDEN at investere)

Er du også lidt træt af Linkbuilding og Content Marketing (som er en dyr og tidskrævende fornøjelse), så kom med til Sasas indlæg.

 

Masser af trafik er nøglen til sorte tal på bundlinjen, forklarer Sasa:

 

At skabe trafikken kan dog være en dyr fornøjelse. ”You have to spend money to make money”, som de kloge hoveder siger. Det er også rigtig nok, men ressourcerne hænger jo ikke på træerne, vel?

 

Men … hvis du nu kan få mere organisk trafik UDEN at investere (meget mere) i linkbuilding eller content til din hjemmeside, ville du så ikke gerne det?

 

Det lyder måske for godt til at være sandt, men den er faktisk god nok. Du skal blot ”tweake” bestemte områder af din hjemmeside.

 

Det er netop, hvad Sasa giver dig tips til i dette indlæg.

 

Vidste du at …

 

Google i gennemsnit kun crawler 1-25 % af din hjemmeside, når Googlebot kigger forbi? Google har nemlig også begrænsede ressourcer til denne del af deres forretning, det såkaldte Google Crawl Budget.

 

SEO-optimering er i den sammenhæng blevet mere holistisk, og netop derfor er der ingen grund til at bruge din (kostbare) tid på at optimere URL’er, som du faktisk ikke tjener en rød reje på. Du skal hjælpe Google med at finde frem til din core-business på hjemmesiden, og det gør du ved at indsnævre dit fokus til netop der, hvor du laver penge.

 

Og hvordan gør du så det? Det gør du med …

 

Avanceret teknisk SEO (på budget) – som du OGSÅ kan lave!

 

Sasa gennemgår:

 

  • Hvordan du finder ud af, hvor meget Google crawler af din hjemmeside i gennemsnit
  • Hvordan du arbejder med og optimerer din hjemmesides interne struktur
  • Hvordan du får Google til at crawle din hjemmeside oftere
  • Hvordan du får Google til at crawle præcis din core-business
  • Overblik over de bedste tools til indeksering og crawling

 

Og endelig vil du gå hjem med en konkret ’action plan’, som du kan implementere direkte i din forretning.

 

Jeg tror, du vil blive overrasket over, hvor meget du kan gøre her og nu – og hvor stor en betydning det kan have for tallene på din bundlinje.

 

Niveau: Øvet

Beliggenhed: Konferencelokale C | Niveau: Øvede Dato: 24. januar 2018 Tid: 11:50 - 12:30 Sasa Kovacevic
Obsidian Digital