Outreach i redaktionel linkbuilding

Outreach handler om at sikre, at dem, du skriver til, træffer den rigtige beslutning for sig selv og deres organisation. Så kort kan det siges. Hvis du har et stykke indhold, du ønsker, de linker til, handler din outreach dels om at oplyse dem om indholdet, hjælpe dem til at forstå fordelene ved at bruge det, og ikke mindst om at motivere dem til at træffe en beslutning. Uanset om den er positiv eller negativ for dig og din plan.

I oplægget om Outreach serverer Anders Saugstrup 5+ års erfaringer med forsigtig og vedholdende outreach for kunder. Anders og teamet på 7 har stort set ikke lavet andet i al den tid.

Du får opskriften på at få folk til at tage stilling og til at handle (hvis de, mener det er det rigtige for dem). Når folk går i stå, lærer du at sende en rykker, der både er blid og effektiv. Du lærer hvilke ord og vendinger, der er gode og hvilke, der er farlige at bruge.

Outreach kan bruges til meget andet end til redaktionel linkbuilding. Faktisk til alle opgaver, hvor det er vigtigt for dig at nå til det punkt, hvor modtageren tager sig tid til at vurdere en sag, sige ja eller nej og eventuelt handle.

Nivveau: Øvede

Beliggenhed: Konferencelokale B | Niveau: Øvede Dato: 24. januar 2018 Tid: 15:00 - 15:40 Anders Saugstrup
Saugstrup.org