ET ER SØKORT AT LÆSE. ET ANDET SKIB AT FØRE: Prioriter din SEO-indsats, og gør, hvad der virker bedst!

Der er en uendelig strøm af god viden om SEO, om bedre placeringer, flere long tail søgninger og meget andet godt. Og det meste er yderst korrekt og relevant.

Men helt ærligt: Kan du bruge det? Kan du gennemføre det store show på en hjemmeside, der sælger fittings – eller bleer?

Thomas tager det bedste af det bedste inden for SEO og serverer det helt konkret – inkl. en skarp advarsel til sidst.

Indlægget tager fat i dwell time, CTR, LSI, Mobile First, Larry Kims enhjørninge og … Er du træt allerede? Det bliver jeg også, når jeg hører om det.

Så lad os smide det hele ind i en sammenhæng, der giver mening, kan forstås og – vigtigst af alt: Kan implementeres på en hvilken som helst hjemmeside eller webshop.

Hvis du nu tror, at alt handler om at få ”hele skidtet” med i Google, kan du godt forberede dig på at skulle vende skråen og sluge et par velvoksne kameler.

Og så skal du også have historien om, hvordan såkaldte scrapere sendte en hjemmeside fra en 1. plads til side 5 på den vigtigste søgning – og hvad du kan gøre ved det.

Beliggenhed: Konferencelokale A | Niveau: Øvede Dato: 24. januar 2018 Tid: 14:00 - 14:40 Thomas Rosenstand
Concept Interest