Sådan håndterer du en shitstorm

Shitstorms fylder mere og mere og er blevet en reel trussel i den digitale virkelighed. En shitstorm er en ukontrollerbar situation for de fleste, hvad enten man er virksomhed eller privatperson – og alle virksomheder, uafhængigt af størrelse, er i risikogruppen. En shitstorm har i de fleste tilfælde et negativt udfald, og hvis de digitale efterladenskaber af dårlig omtale ikke håndteres korrekt, resulterer det i store økonomiske tab og truer virksomhedens eksistens.

En shitstorm har typisk sin oprindelse på sociale medier, anmeldelsessider, private blogs osv. og kan resultere i omtale på landsdækkende medier – med langsigtet negativ effekt på Google, der for de fleste virksomheders tilfælde betyder et økonomisk tab pga. manglende ordrer samt besvær med at tiltrække nye medarbejdere og samarbejdspartnere.

Du får indblik i:

– Hvorfor og hvordan opstår en shitstorm?
– Hvilken skade gør den?
– Hvordan håndteres en shitstorm?
– Hvordan håndteres dårlig omtale på Google, sociale medier og anmeldelsessider?

Niveau: Øvede og eksperter

Beliggenhed: Konferencelokale H | Niveau: Øvede og eksperter Dato: 24. januar 2018 Tid: 15:00 - 15:40 William Atak
Williamatak.dk