Bullshitagency eller lortekunde? Få mest muligt ud af dit SEO bureau

Lær hvordan du får det optimale ud af dit SEO bureau og undgår konflikter og skuffende resultater. Historier om mislykket samarbejde med SEO bureauer er der mange af, men langt de fleste kunne være undgået. Blandt SEO folk og bureaer der der også mange historier om kiksede og illoyale (lorte) kunder – som ligeledes kunne være undgået.

På denne session går jeg i dybden med blandt andet:

  • SEO bullshit detektor – løb skrigende bort hvis dit bureau bruger disse salgsargumenter
  • Samarbejdsformer du bør sigte efter – Aftalens bindingsperiode og team sammensætning
  • Afklaring af arbejdsopgaver – hvem gør egentlig hvad?
  • Sådan får du gennemsigtighed i det løbende arbejde
  • Hvordan måles resultaterne på en fair måde for begge parter?
  • Tips og tricks til at undgå at blive stemplet som lortekunde

Igennem mine snart 20 år på konsulentsiden, har jeg samlet erfaringer fra alle typer af SEO aftaler og SEO kunder. Denne erfaring fra hvad der virker godt og skidt bringes frem på denne session. Nøgleordene for et succesfuldt samarbejde erforretningsforståelse, forventningsafstemning, målbarhed og dialog. 4 ting som er nemme at få styr på, men som ofte drukner i en travl dagligdag.

Vil du undgå at brænde penge af på mislykket samarbejde er det SESSIONEN du ikke bør gå glip af.

Lokale: Track 3 Dato: 4. februar 2021 Tid: 12:00 - 12:45 Karsten Nygaard Nielsen
Strategen