Ekstra-track: Amazon SEO

Hvor Google er kongen, når det kommer til information og spørgsmål, er Amazon rykket tættere på tronen, når det kommer til shopping og produkt-research.

For 24 år siden startede Jeff Bezos en lille online bogbutik i Seattle. Kompromisløst fokus på kundeoplevelsen har siden gjort Bezos til verdens rigeste. Amazons vækst er en af de mest markante ændringer i branding og retail-verdenen pt. – et område hvor særligt brands er mødt af svære valg forbundet med platformen.

I oplægget kommer vi omkring nogle af de vigtigste findings, vi har gjort os i forbindelse med algoritmen, og herunder prøver vi – på bedste databaserede vis – at skille algoritmen ad og sætte fokus på de vigtigste parametre i den organiske optimering på Amazon.

Målet er, at du tager indsigtsbaserede aktiviteter med hjem, så du ved hvordan, at du sikrer synlighed i en af verdens største produktsøgemaskiner.

Beliggenhed: 4. Lokale D Dato: 29. januar 2020 Tid: 14:20 - 15:00 Uffe Faarvang
s360