Sådan får du Digital PR til at virke i Danmark

Digital PR har været på SEOdays program de sidste 3-4 år. Oplæg med store flotte internationale kampagner der har givet hundredvis af redaktionelle links, har inspireret mange danske SEO-specialister.

Men virkeligheden rammer os, når vi skal til at eksekvere eller bede om budget. Vi har bare ikke de samme rammer, som de har i udlandet.

Samtidig ved vi også godt, at vi i et eller andet omfang, skal forholde os til Googles nye linkattribut rel=sponsored.

Så hvordan skalerer vi Digital PR ned på et dansk niveau, så vi kan få de vigtige links og omtaler, der styrker vores SEO?

Lars vil i dette oplæg præsentere Skjoldby & Cos framework for Digital PR. Han vil vise cases, som har fejlet stort, såvel som cases der har været succesfulde. Han fortæller dig, hvad der gør forskellen på succes og fiasko i Danmark.

Beliggenhed: 1. Teatersalen Dato: 29. januar 2020 Tid: 12:00 - 12:40 Lars Skjoldby
Skjoldby & Co