SÅDAN FÅR DU KUNDERNE TIL AT VÆLGE DIG FREM FOR DINE KONKURRENTER PÅ GOOGLE

Hvordan bruger du Google og SEO til at skabe en mere attraktiv tilstedeværelse og identitet end konkurrenterne, så potentielle kunderne vælger DIG fremfor dem?

Du har brugt en masse penge og ressourcer på at markedsføre dit brand og dine produkter. Du ranker måske højt på Google på generiske søgeord, bruger Google Ads, sociale medier, offline marketing osv. Dine konkurrenter har gjort nogenlunde det samme, og nu står de potentielle kunder og skal vælge mellem dig og dine konkurrenter. Det er et svært valg!

Er du SÅ meget mere sexet end dine konkurrenter, at potentielle kunder tænker ”YES, dem vælger vi da selvfølgelig og fu** alle deres konkurrenter”?

Vil du vide, hvordan du får dem til at tænke sådan?

’Reputation Marketing’ er et oplæg om skabelse af et ekstraordinært attraktivt omdømme – for på den måde at være flere skridt foran konkurrenterne og blive målgruppens sikre og klare valg (ikke kun kunder, men også eksisterende og fremtidig personale, samarbejdspartnere og investorer).

Overordnet præsentation af i alt 28 discipliner i Reputation Marketing og dybdegående gennemgang af SEO-discipliner, der skaber et digitalt omdømme, der (med garanti) giver konkurrenterne baghjul.

Ikke egnet til dig, der ingen konkurrenter har. Men hvis du bare har én konkurrent, kan Reputation Marketing gøre en kæmpe forskel for dig og din virksomhed.

Niveau: For alle

Beliggenhed: Lokale C Dato: 30. januar 2019 Tid: 11:00 - 11:40 William Atak
ATAK A/S