Skip to content Skip to footer

Lukke hullet mellem platform og forretning: Fra data til beslutningstagning

Brief info

Lukke hullet mellem platform og forretning: Fra data til beslutningstagning

Anders Rosenqvist, Mærsk

Niveau: Øvet
Key Takeaways

Baseret på sidste års oplæg, hvor Anders tog livtag på SEO og dets positionering i organisationen, fortsætter vi i år med at bygge videre på dette fundament. Fokus er på at styrke broen mellem de tekniske platforme og forretningens mål ved at bringe SEO-data i spil på en måde, der skaber engagement og resultater i hele organisationen, således du kan få større succes med buy in.

Temaer (med forbehold for ændringer):

Fra platform til forretning: Skab forbindelsen
Oversæt tekniske SEO-data til klare forretningsmæssige indsigter, som understøtter at seo er en revenue driver.

Kommunikation på tværs: Fra siloer til samarbejde
Etabler et fælles sprog og narrativ, der gør SEO forståelig og relevant for alle organisationens lag.

Data, der driver handling: Visualisering og værdi
Gør data håndgribelige gennem simple visualiseringer og målrettede KPI’er, der giver SEO bedre forudsætninger for at deltage i rummene hvor beslutninger bliver taget.

Om Anders

Anders Rosenqvist er ansat hos A.P. Moller - Maersk som deres globale Marketing Performance Manager.

Anders Rosenqvist startede i 2012 som Head of Outreach med 5 linkbuilders hos Better Collective, og har tidligere arbejdet krydsfeltet mellem SEO, measurement og data i forskellige organisationer såsom Ageras Group, Bolius og Demant.

Anders Rosenqvist er passioneret omkring hjælpe mennesker til at forstå SEO disciplinens næsten endeløse muligheder for at være et bidrag til omsætningen istedet for en omkostning.