Skip to content Skip to footer

Ej dine kunders samtale med Google! Sådan mapper du søgeintentioner og dominerer kunderejsen

Brief info

Ej dine kunders samtale med Google! Sådan mapper du søgeintentioner og dominerer kunderejsen

Niveau: Medium

Hvor gode er i til at deltage i jeres kunders "samtale med Google"? Det er ikke unormalt kun at eje 0,5-1% af trafikken for ens kerneydelse, men forestil dig at den andel i stedet var 10%. Hvor meget kunne det rykke din forretning ved at få 10 X flere besøgende?

De fleste websites pusher produkter, men kun en fraktion af kundernes søgninger omhandler selve ydelsen. I denne præsentation vil jeg flytte dig fra kun at optimere Kategori - og produktsider til at arbejde med hele kunderejsen. For virksomheder som Bayer, Kompan, Nyt Syn og globale markedsledere som Mettler Toledo har jeg introduceret mit nye framework Kunderejsemappng. Det er en øjenåbner af en øvelse til at hjælpe med at forstå din kundes intentioner og aktivere de indsigter.

Du vil lære om:

    - Hvordan laver man kunderejsemappng på Google?
    - Hvordan identificerer du de oversete "symptomsøgninger" og får styr på "supportsøgningerne"?
    - Hvilke resultater får man ved at eje kunderejsen?

Denne session om kunderejsemapping på Google er en naturlig fortsættelse af mine fire forrige præsentationer på SEOday om SEO og kunderejser, mere data til bedre indsigter, frameworket ”SEO sprints” og Pixeltracking på Google.

Om Christopher

IMPACT Extend - Lead SEO Consultant