Helpful Content: Hjælp dine besøgende med tekster til den digitale læsers hjerne
Brief info
Helpful Content: Hjælp dine besøgende med tekster til den digitale læsers hjerne
Du har arbejdet hårdt for at drive trafik til dit site og tiltrække besøgende. Men hvordan får du dem til at blive og sikrer dig, at de forstår, at de er kommet til det rette sted, når først de er landet hos dig?
Det gør du blandt andet ved at skrive målrettet til den digitale læser.
Oplægget her fokuserer på den skrevne tekst – og er altså ikke et UX-oplæg.
Til gengæld kan du se frem til blandt andet at høre om:
• Den læsende (digitale) hjerne
• Konkrete skriveråd til digitale tekster.
Om Jeannette
Jeannette Refstrup er partner i kommunikationsbureauet StrupStrup®, som arbejder med strategisk kommunikation og digital markedsføring.
Derudover underviser hun på blandt andet IBA Erhvervsakademi Kolding i forskellige discipliner inden for særligt digital kommunikation og markedsføring.
Hun har sammen med Andreas Bach-Laursen skrevet "Morgendagens digitale salg og markedsføring”.
Jeannette er uddannet journalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og Executive Master i Corporate Communication fra Aarhus BSS.