SEO-strategier til ekspansion på nye markeder
Brief info
SEO-strategier til ekspansion på nye markeder
Josephine Yang Knudsen
Level: Advanced
Key Takeaways
- Historier og erfaringer fra min SEO karriere
- Hvordan du bedst optimerer din hjemmeside til nye geografiske områder - både teknisk og content
- Hvilke SEO-overvejelser er vigtige, samt alignment mellem SEO og forretningen
- Hvordan du tilpasser dit indhold til lokale søgevaner
Om Josephine
Uddannet Cand. Ling. Merc. fra ASBSS, og har arbejdet med SEO de sidste 8 år, heraf 6 år som inhouse og 2 år som konsulent. Jeg har arbejdet for Salling Group, Heymedia (nu Obsidian), IKEA, BESTSELLER og nu JYSK.
Gennem mine 8 år indenfor SEO, har jeg prøvet lidt af hvert. Blandt andet var jeg SEO projekt lead på en site migrering i Salling Group der tog 1,5 år. Jeg var med til at problemløse en site de-indeksering i IKEA som kostede forretningen mange penge dagligt. Jeg var med til at planlægge en international SEO content strategi og set up i BESTSELLER.
Mine styrker er både content og teknisk SEO, men især at se holistisk på hele virksomheden og deres SEO strategi.