Skip to content Skip to footer

Alt det kunden ville ønske, at konsulenten vidste – og omvendt!

Brief info

Alt det kunden ville ønske, at konsulenten vidste – og omvendt!

En bureautilknyttet SEO-ekspert ser ikke nødvendigvis verden med samme briller som sin kunde, selvom de i princippet kæmper for samme mål – og det kan være en barriere for det mest optimale samarbejde.

Med praktisk erfaring fra ”begge sider”, deler Michael Grønlund ud af sine oplevelser og giver konkrete tips og tricks til, hvordan man som konsulent får opbygget det bedste fundament for en langvarig kunderelation – og hvordan man som kunde bedst forbereder sig på at få tilknyttet en ekstern samarbejdspartner i form af en SEO-konsulent/-ekspert.

Niveau: Alle

Om Michael:

Med knap 10 års praktisk erfaring fra såvel kunde- som konsulentsiden, har Michael Grønlund efterhånden set og prøvet det meste i SEO-land mere end blot et par gange.

Han startede karrieren som autodidakt copywriter, og har i dag både flair for de tekstuelle og mere tekniske aspekter af SEO-faget. Dette har sikret et utal af topplaceringer i søgemaskinerne, fordi Grønlund ikke kun ved, hvad der skal til for at nå toppen, men også besidder de eksekveringsevner der skal til for at føre dem ud i livet.

Michael Grønlund er i dag ansat som SEO Manager i Carl Ras, som er en af Danmarks førende leverandører af værktøj og beslag m.m. til professionelle håndværkere.