Skip to content Skip to footer

Få mere ud af dit SEO content ved at kommunikere til følelserne

Brief info

Det er bevist, at vi mennesker træffer købsbeslutninger baseret vores følelser. En positiv emotionel tilstand i kroppen øger lysten til at købe markant, men hvilken betydning har det i forhold til SEO content?

I det her oplæg vil Sanne Dollerup fortælle om de fire Emotionelle Kundetyper, hvordan deres søgeadfærd er, hvad de specifikt søger efter og hvilket følelsesmæssigt behov de har. Efter oplægget ved du, hvordan du skal kommunikere til kundetyperne via dit SEO content, så du øger deres lyst til at købe (endnu) mere.

Det kræver inden teknisk kunnen, så det kan fungere både på begynder, øvet og advanced.

Sanne Dollerup, branche- og trendforsker, Institut for Kundetyper

Har beskæftiget sig i +15 år med forskning, markedsføring og salg.

Sanne Dollerup er uddannet fra Aalborg Universitet, hvor hun skrev sin ph.d-afhandling om‌ emotionelle beslutningsprocesser i forbindelse med markedsføring og salg. Hun er partner i Institut for Kundetyper, hvor hun underviser og rådgiver i segmenteringsværktøjet "Emotionelle Kundetyper”. Hendes primære kompetencer er at hjælpe virksomheder med at segmentere kundernes ud fra deres følelsesmæssige adfærd i specifikke købssituationer.